Blog
  • Glavna stran
24
05
2016

#2 TOP VAJA TEDNA!

Kot vidiš, nadaljujem z objavami vaj, ki se mi zdijo ključne v programih treningov, a jih običajni obiskovalci fitnesa velikokrat zanemarjajo.
»Zmagovalka« tega tedna je odlična vaja z lastno težo – izpadni korak nazaj, ki je skoraj obvezna v vsakem mojem programu treninga.

Predstavljeni vaji dajem prednost pred klasičnim oz. pogostejšim izpadnim korakom naprej. Te zanima, zakaj?
Pri tej izvedbi je namreč lažje nadzorovati gib, torej imeti aktivne mišice, ki stabilizirajo trup.
Vaja je primerna za ogrevanje, glavni del treninga (trening moči) ali kot del metaboličnega treninga (le poskusi narediti 50 ponovitev in utrip se bo hudo dvignil).
Na kaj moraš biti pozoren, da bo tvoja izvedba čim boljša?
Če boš poskrbel za pravi kot v kolenu pri obeh nogah, za enakomerno razporejeno težo po celotnem sprednjem stopalu in za aktivne mišice jedra, si naredil, kar se od tebe zahteva.
Pazi tudi, da izbereš primerno težavnost. Če imaš težavo z izvedbo osnovne vaje, si pomagaj s TRX-om. Če ti je vaja, prikazana v videu, prelahka, pa vzemi v roke uteži, da bo izziv zate in za tvoje telo večji.
Če pri izvajanju vaje ali po njem začutiš kakršnekoli bolečine v sklepih (kolena, križ), vajo takoj opusti. Nobena vaja ni vredna poškodbe.
Toliko za danes.
Se vidimo v fitnesu!
Coach Haris

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic