Blog
  • Glavna stran
17
09
2015

Minutke za mamice

Letos poleti sem precej razmišljal o mladih mamicah. O tem, da otrok zahteva polno pozornost in povsem drugačen način življenja in o tem, da si vsaka ženska kljub neskončno ljubljenemu otroku zasluži tudi nekaj pozornosti, ki gre samo njej. Razmišljal sem o tem, kaj bi jaz lahko naredil za mamice, kako bi jaz lahko pomagal na področju, ki ga najbolje obvladam? Kako lahko fitnes in redna vadba pomagata mamam in mamicam? Ugotovil sem, da kar precej. Saj sem že večkrat poskrbel za to, da so si mlade mamice povrnile postavo, ampak tokrat sem šel malo dlje. Zakaj bi morale vaditi po nekih generičnih vadbenih programih, če so soočene s specifičnim problemom? In zakaj bi vadile vsaka posebej po visoki ceni, če lahko to počnejo precej ceneje v skupini, obenem pa se imajo še fino? No, morda pa res lahko nekaj naredim za vas, mame in mamice.

OK, saj priznam – zelo očitno je, da jaz nisem mamica. Res sem samo kosmati Haris z mišicami. Ampak to še ne pomeni, da ne razumem mamic in da se ne morem vsaj malo vživeti v vaš življenjski stil in vaše probleme. Vem, da imate malo časa in vem, da se zaradi otroka odrečete skoraj vsemu. Po drugi strani pa tudi vem, da si želite imeti spet čudovito postavo in biti poleg mame tudi ženska, zapeljiva, igriva, vesela in družabna.

5 ključnih razlogov za to, da sodelujete pri vadbi za mamiceunnamed

Skratka, pripravil sem prav poseben program vadbe za vas. Vseeno je, ali ste mlade mamice z dojenčki ali zrelejše mame z mladimi razgrajači. Na mojih kratkih, a učinkovitih vadbah se boste družile, si izmenjevale izkušnje in nasvete in predvsem hitro povrnile tako čudovito postavo, kot si jo zaslužite. Naj vam predstavim tisto, kar so ključne prednosti novega “Treninga s Harisom – za mamice”.

1. Treningi bodo časovno organizirani tako, da so čim bolj prilagojeni vašim potrebam in željam. Za tiste, ki lahko dojenčka ali otroka prepustite za eno uro babici in dedku, bodo idealni dopoldanski termini med 7h in 12h. Za druge, ki boste z varstvom otroka malo zaposlile svoje možakarje, so treningi na voljo med 20h in 22h.

2. Kadar se bo večina skupine odločila, da želi imeti trening čez vikend, ne bo problema. Pridemo, švicamo, krepimo mišice in gremo nazaj domov. Tudi ob sobotah in nedeljah. Tako prilagodljivega trenerja, kot sem jaz, boste težko našle.

3. Vadbe bodo kratke, samo po 45 minut. Vem, da je po eni strani za mamico to veliko, ampak po drugi strani pa si tudi zaslužite, da se za 45 minut posvetite samo sebi. In verjamem, da se za 45 minut lahko nekdo, ki mu 100% zaupate, posveti varstvu vašega otroka.

4. Treningi bodo ciljno usmerjeni. Poskrbeli bomo za lepo obliko vašega telesa z vajami za mišice in moč in ogromno delali na tem, da zagotovimo normalen metabolizem. Saj veste, da več kot 90% programov za zmanjšanje maščob propade. Zakaj? Zato, ker sami obupamo, pozabimo, ali pa celo zaupamo napačnim ljudem in izdelkom. Jaz prijazno skrbim za stalno motivacijo vseh mojih strank in z mojo pomočjo, boste med tistimi 10%, ki jim uspe!

5. Vem, da vam veliko ljudi priporoča visoko kalorično hrano. Na naših srečanjih vam bom pojasnil, s kakšno izbiro hrane boste poskrbele za to, da boste imele po eni strani zadosti energije za sebe in za dojenčka, po drugi strani pa boste uživale okusen, a bolj zdrav in morda vsaj malo manj kaloričen jedilnik. Tako bodo tudi vaši cilji v zvezi s postavo prej doseženi.

Vas vsaj malo zanima? Še nihče si ni povrnil postave z razmišljanjem o tem, kako bo vadil, zato ne odlašajte. Pokličite me takoj zdaj na 051 254 386. Če raje pišete, me kontaktirajte preko te spletne strani ali FB-ja. Vsekakor pa začnite zdaj!

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic