Blog
  • Glavna stran
18
06
2016

NAJ TE ZAPELJE VALJČEK

Pred časom sem ti v dnevnem nasvetu že priporočil uporabo penastega valja (angl. »foam roller«). Danes ti podarjam še video s super vajami za celo telo. (Dnevne nasvete spremljaj na mojem facebook ali instagram profilu.)

Glavna funkcija valjčka je res masaža mišic, vendar pa je pozitivnih učinkov (redne) uporabe kar nekaj:
Masaža pomaga sprostiti napetost in bolečine v mišicah po treningu. Tvoja regeneracija bo tako hitrejša, zapoznela mišična bolečina (saj veš, »muskelfiber«) pa krajša.

Valjčkanje ti tudi pomaga izboljšati gibljivost in preprečevati poškodbe. Tako boš lažje napredoval pri svoji vadbi – pa naj gre za trening z utežmi, tek ali jogo.

Tovrstna masaža pa je tudi krasen način za zmanjšanje stresa in sprostitev. Po napornem delovnem dnevu bodo mišice vriskale od ugodja!

Vzemi valjček v roke pred treningom (kot del ogrevanja) ali po njem, da takoj »napadeš« boleče dele mišic, t. i. prožilne točke. Zelo koristen je tudi po večurnem sedenju za računalnikom (morda si ga celo skrij pod pisalno mizo v službi!) ali pa kot del večernega raztezanja pred TV-jem.

V videu ti razkrivam najboljše vaje za vse glavne mišične skupine. Opazuj mojo izvedbo: za vsako mišico si vzemi čas, ne hiti. Pazi na položaj hrbta, opri se na roke in čim več svoje teže prenesi na valj, ne pozabi še na enakomerno dihanje. Ja, tudi bolelo bo in tako je prav!

Še namig: Pri nakupu valjčka izberi takšnega, ki ima prečne in vzdolžne zareze, ki še temeljiteje pregnetejo mišice.
No, zdaj pa kar veselo na delo oz. na – valjček! 🙂

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic