Blog
  • Glavna stran
18
10
2015

Plank, najboljša vaja za jedro

Znano je, da je plank ena najučinkovitejših vaj za trup. Poleg osnovne različice poznamo veliko podvrst planka, pri katerih poskuša vadeči »zadeti« (aktivirati) določeno mišico, npr. sprednje trebušne mišice, spodnji del hrbta ali pa triceps.

Melanie izvaja "plank1"

Izvedba različice planka 1

 

V fitnesu opažam, da večina izvaja plank 1 (zgornja fotografija). Slabost te različice je, da krepi že okrepljeno. Dokaz za to je pogosto hvaljenje: »Ha, v planku lahko zdržim 7 minut!«
Sam spodbujam predvsem plank 2 (na spodnji fotografiji), kjer vadeči na vso moč stiska trebušne mišice in zadnjico, hkrati pa vleče komolce nazaj, proti trupu, s čimer aktivira še hrbtno mišico. Obenem je odlično, če vleče stopala naprej proti trupu. Prednosti takega planka so:
– krepitev šibkejših mišic (popravljanje asimetrij),
– aktivacija mišic pred treningom (kar je glavni namen ogrevanja),
– skrajšanje časa v položaju planka (redko treniram koga, ki bi pri tej različici zdržal več kot 60 sekund).

 

 

12132542_952924531435080_3770991729888755637_o

Različici planka 1 in 2

 

Tukaj pa je še povezava do spletne strani revije Men’s Health, kjer je video z 22 različicami plankov. Nekatere so zares zanimive.

http://www.menshealth.com/video/22-plank-variations

Za domačo nalogo poskusi narediti vse! Najprej pa seveda mojo različico, ki bo, verjemi, najtežja. In ne pozabi – kvaliteta pred kvantiteto!

Lep dan še naprej!

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic