Pot do rezultata

Če si želiš dober rezultat, potem brez kakovostnega programa treninga in prehrane ne gre.

In dobrega programa ni brez testiranja. Tukaj seveda mislim na neboleč in hiter preizkus gibalno-motoričnih sposobnosti ter na merjenje telesne sestave, ki bo pokazalo količino mišične mase in odstotek telesne maščobe, če je tvoj cilj telesna preobrazba. Naj te pomirim, testiranja delam čisto preprosto.

Testiranje = trening.

Na začetku me bo predvsem zanimalo, ali imaš kakšne poškodbe iz preteklosti, kakšno je tvoje psiho-fizično stanje in kakšni so tvoji cilji. Poiskala bova tudi morebitna mišična neravnovesja in se s tem izognila poškodbam.
Seveda ne bom pozabil upoštevati tvojega spola, starosti, urnika, finančne zmožnosti in ne nazadnje stresa. Pri vsem skupaj moraš uživati in ne trpeti. Vse to bova vključila v tvoj program. Rezultat bo neizogiben, verjemi mi.


Svoje treninge sem strnil v 2 točki (sistema), da boš bolje razumel moje delo in se lažje odločil za program, ki ti je najbliže – tak, s katerim boš dosegel zavidljive rezultate in hkrati ne bo prevelik šok za tvojo denarnico.

Na najinem prvem srečanju tako ugotoviva, kateri način ti najbolj ustreza. Običajno stranka napreduje oz. raste po mojih programih: Začne z individualnimi treningi, potem napreduje v skupinske programe. Seveda je možen preskok, vendar lahko to ugotoviva šele po testiranju.

1. Individualni treningi.

Individualni treningi so zares nekaj posebnega in kar nekaj let sem delal izključno na ta način. Individualni trening je najin čas, v katerem lahko zares poskrbim, da bo vsaka tvoja ponovitev izvedena tehnično brezhibno. Individualne treninge izvajam z začetniki, ljudmi, ki imajo težave s poškodbami, ali takšnimi, ki enostavno želijo, da jih imam ves čas na očeh.

A poleg vseh odličnih karakteristik imajo takšni treningi vendarle dve manj ugodni lastnosti. Prva je časovno usklajevanje: Ker imam vnaprej določen urnik, zahtevam od stranke določeno resnost in stalnost pri usklajevanju terminov, kjer se jaz prilagodim njej in ona meni. Odpovedovanja treningov zadnjo minuto ne toleriram in jih praviloma vseeno zabeležim kot trening.

Druga slabost pa je finančno obremenitev: Individualni treningi so žal za marsikoga predragi. Cena ure treninga se giblje med 30 in 40 € ter je odvisna od različnih dejavnikov: zahtevnosti programa, pogostosti treniranja in dolgoročnosti treningov. Tako odštejejo moje najbolj pridne in redne stranke za trening 30 €.

2. Treningi v paru/skupini (2–3 vadeči).

To je najbolj priljubljen program mojih strank. Naj te najprej pomirim: To niso treningi tipa »bootcamp«, ki jih zadnje čase ponujajo na vsakem koraku, in ne, ne bomo igrali »med dvema ognjema«. Način treniranja je enak kot pri individualnem pristopu: Vsak ima svoj lasten program, ki ni odvisen od drugih v skupini. Z ostalimi vadečimi ti ni treba imeti nobenega stika, če tega ne želiš.

Ta program je namenjen začetnikom in tudi tistim, ki vaje sicer obvladajo, trenirajo redno in potrebujejo trenerja le za koordinacijo, ki bo zagotovila napredek. Pravzaprav je za marsikoga prav tak način boljši kot individualni treningi, saj skupina vadečih poskrbi za motivacijo in tistih magičnih 10 % moči več. Poleg te prednosti je velik plus tudi večja časovna fleksibilnost, saj v času treninga nisi vezan na ostale v skupini, ampak se prilagajam tvojemu prostemu času.

Takšen pristop pa je tudi finančno ugoden! Cena ure treninga je med  20 in 25 €, odvisno od zahtevnosti programa.