Blog
  • Glavna stran
04
09
2016

September je novi januar

September je mesec, ko na jumbo plakatih kraljujejo oglasi za fitnes centre, ki te prepričujejo, da že vendarle začni neko »novo sezono«. In čeprav tudi sam veš, da bi bilo dobro znova začeti trenirati, pa tiste prave brce ni od nikoder, poleg tega je do naslednjega poletja in sezone kopalk še daleč, si misliš. Danes sem ti pripravil 3 enostavne, a učinkovite nasvete, kako začeti znova.

#1 Postavi treninge trdno v urnik

Čas je, da treninge umestiš v svoj urnik in jih začneš spoštovati tako kot na primer svojo službo ali prijatelje. Predlagam ti, da jih načrtuješ tako in takrat, da so možnosti za odpoved čim manjše. Če bo to pomenilo vstajanje eno uro bolj zgodaj, stori to. Jutranja cik-cak hoja do kopalnice, narobe zapeta srajca in planinska izkaznica namesto fitnes karte na recepciji fitnesa – nič hudega, vse ti bo oproščeno. Daj svojemu telesu priložnost in čas, se bo že navadilo. Brez izgovorov!

#2 Ne pozabi na realnost

Pogosto mi ljudje ponosno povedo, kako so se včasih z lahkoto motivirali za trening, kolikokrat tedensko so takrat trenirali in kakšno ubijalsko postavo so imeli, zdaj pa me sprašujejo, kako se znova vrniti v takšno stanje. Moje vprašanje njim pa je nato: »Kaj pa danes?«

Časi, ko sem bil brez obveznosti, so mimo in verjamem, da je tako tudi pri tebi. Spomnim se, kako sem se včasih trikrat tedensko povzpel na Šmarno goro, Rašico ali Rožnik, se šestkrat tedensko mučil v fitnesu in potem s prijatelji še dve uri igral nogomet – ja, prav bereš, vse to v enem tednu. Danes opravim tri resne treninge v fitnesu, če je čas, pa dodam še dva lažja treninga, kjer se posvečam korekciji, aktivaciji mišic ali se preprosto učim novih vaj (jap, tudi trenerji moramo to početi redno). Kaj želim povedati? Malo realnosti, prosim. Če ti danes trening ni tako zelo pomemben, kot ti je bil pred 10 leti, potem je težko pričakovati tako ekstremne izide. Če so bili včasih rezultat tvojega truda »8-packi«, bodo danes morali zadostovati tudi 6-packi.
Popolnost je itak precenjena, saj to že vemo, kajne?

#3 Poišči si trenerja

To, kar ti da res dober trener v petih minutah, ti verjetno ne bo dalo tisoče ur branja motivacijskih citatov in gledanja videov. O čem govorim? Kakovosten trener bo namreč že pri enem treningu pri stranki videl tri pomembne stvari: 1. trenutno sliko, 2. končno sliko, 3. pot, ki te bo uspešno pripeljala od prve do druge točke.

To je za danes vse. Če imaš kakršnokoli vprašanje, mi piši na trener©hariskajtezovic.si.
Želim ti lepo in aktivno nedeljo!

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

Oznake za ta članek

avtor: Haris Kajtezovic