Blog
  • Glavna stran
18
07
2016

TOP VAJA #4

 

 

Hej, živijo, Haris tukaj! 🙂

Že nekaj časa nisem objavil kakšne top vaje.
Razlogov je več: dopust, posvečal sem se stalnim in novim strankam, več sem bral (vsaj 2 uri na dan), urejal zadnje podrobnosti svojih online programov treningov, tu in tam pa me je – priznam – premagala tudi lenoba.
A zdaj se poln energije vračam v stare tirnice. Znova bom del tvojega vsakdanjika: ne glede na to, ali se potiš v službi, ali nekje na morju nabiraš energijo ali pa si se ravno nameraval odpraviti proti hladilniku po sladoled, a si si v zadnjem hipu premislil, ko si zagledal tole objavo. 🙂
Šalo na stran – danes ti predstavljam vajo tedna #4, in sicer enoročni počep s potiskom nad glavo.

Vaja je neizogiben del mojih treningov in rad bi, da jo vključiš v svoj program. Zakaj?

Vaja namreč prinaša veliko koristi:
– eksplozivnost (V čim krajšem času želiš spraviti utež iz počepa v končni položaj nad glavo. O pomenu eksplozivnih vaj sem pisal že veliko.)
– moč (Potisniti nekaj kilogramov težko utež nad glavo se šteje kot trening za moč.)
– funkcionalnost (Mišice so z namenom povezane tako, kot so. Kjer se ena konča, se druga začne. Narejene so zato, da bi delale skupaj, ne samostojno. Pri kombinaciji počepa in potiska se jih veliko poveže med sabo.)
– korekcija (Ker se vaja izvaja enoročno, ti predlagam, da vedno začneš s šibkejšo roko. Nato pa še z močnejšo le ponoviš težo in število ponovitev.)
– kombinirane vaje/metabolični del (Vajo najraje postavim po koncu vaj za jedro, da dvignem srčni utrip in telesno temperaturo ter vadečega v vseh pogledih pripravim na glavni del treninga. Koristna je tudi proti koncu treninga, ko je čas, da gre srčni utrip v višave.)

Izvedba vaje:
1. Postavi se v položaj počepa. V eni roki drži utež na rami, drugo pa nasloni na bok (zaradi boljše orientacije položaja telesa).
2. Ko vstajaš iz počepa, utež močno potisni nad glavo (potisneš iz nog).
3. Ko se vračaš v začetni položaj, najprej spusti utež na ramo, potem se šele spusti znova v počep.
Najprej naredi ponovitve z utežjo v šibkejši roki, nato zamenjaj stran.

Toliko za danes,
se slišiva spet v kratkem.

trener Haris

 

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic