Blog
  • Glavna stran
16
05
2016

Trener trenerjev Mike Robertson sporoča

Vikenda je konec in s tem tridnevnega seminarja z ameriškim trenerjem Mikom Robertsonom. Te zanima, kdo to sploh je in kakšnih 5 sporočil želi, da ti jih predam? Beri naprej, nasveti so res dobri!

Kdo je Mike Robertson? Je kondicijski trener, lastnik fitnes centra v Indianapolisu, predavatelj, ki ima ogromno znanja in ga na izredno učinkovit ter privlačen način predaja naprej na svojih seminarjih. Je eden tistih trenerjev, ki jih spremljam že od začetka svoje trenerske poti. Če si reden bralec mojih objav, si gotovo že zasledil mojo hvalo in povezavo na njegov profil na Instagramu Robtrainsystem. Vse vaje »mrtvi hrošči«, s katerim mučim svoje stranke, so povzete iz Robertsonovih treningov.

V treh dneh je Mike povedal veliko koristnih stvari. Po mojem mnenju 5 najpomembnejših sem ti strnil tukaj, da boš na svojih treningih še boljši.

#1 Pri treningu je najpomembneje, da se ne poškoduješ

Če se ti namreč pripeti poškodba, ne boš zmožen trenirati in normalno opravljati vsakodnevnih opravil, zato je škoda vsakega trenutka nepozornosti pri treningu, ki te bo prisilil k počitku in oddaljil od tvojih rezultatov. Poslušaj trenerja, upoštevaj svoje zmožnosti in ne pozabi na pravilno tehniko izvajanja vaj.

#2 Vsak človek bi moral trenirati kot športnik

Ne glede na to, ali gre za 12-letnega mulca, ki vsak teden zraste v višino za en centimeter, 30-letnika, ki ima 30 kilogramov preveč, ali 80-letno gospo, bi morali vsi trenirati po enakem sistem, a seveda vsak z individualno prilagojenimi vajami. Vsak trening naj tako vključuje valjčkanje, ogrevanje in vaje za jedro, eksplozivnost ter moč.

#3 Vse se začne pri dihanju

Tudi ta točka se mi je zdela izredno pomembna in ji bom pri delu s strankami od zdaj posvetil še več pozornosti.
Mike je vse dni poudarjal, da je pravilno dihanje najboljša priprava na trening. S pravilno tehniko dihanja bomo aktivirali oz. sprostili mišice, zavarovali telo pred poškodbami, uravnali asimetrije v telesu in posledično dosegli boljši rezultat.

#4 Jedro, jedro, jedro

Tukaj ne govorim le o najbolj želenih trebušnih mišicah, »six-packu«, ampak o celotnem trupu: globoke in stranske trebušne mišice, zadnjica ter zadnje/sprednje stegenske mišice. Večkrat sem že poudaril – mišice so narejene tako, da delajo skupaj, ne posamezno.

#5 Ves čas čuti celotno stopalo

Pri vseh vajah, ki se izvajajo stoje oz. v izpadnem koraku, je pomembno, da ves čas čutiš celotno stopalo oz. razporejaš težo po celotni njegovi površini (peta, sprednji del stopala, notranji in zunanji del). Če se držiš tega, bodo gležnji, kolena in kolki zavarovani pred poškodbami.

Povzetek:
Čeprav se ti morda zdi, da si zgornjih 5 nasvetov slišal že velikokrat, ti obljubljam, da če postanejo tvoje vodilo in jih boš že takoj na jutrišnjem treningu vse po vrsti vestno obkljukal, boš ne le poskrbel za varnejšo vadbo, ampak tudi za hitrejši prihod do svojih ciljev. Si za?
Za tvoja vprašanja in pripombe pa sem kot vedno na voljo na trener@hariskajtezovic.si.

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic