Blog
  • Glavna stran
15
03
2014

Zajtrk

Zakaj je najpomembnejši obrok dneva? Zakaj pravijo, da naj bi pri zajtrku užili kar 30% vseh potreb po mikro in makro hranilih?


*Kvaliteten zajtrk (ovseni kosmiči, mleko in sadje) spodbudi sproščanje inzulina in znižuje nivo kortizola v krvi (o kortizolu in nejegovih učinkih smo že pisali), ter spodbudi metabolizem.
Če zjutraj ne jemo, je telo prisiljeno varčevati z energijo, nivo kortizola se poviša in zaradi tega pride do upočasnjenega metabolizma.

*Študije kažejo na to, da imajo ljudje, ki zajtrkujejo večjo sposobnost koncentracije in imajo več energije tekom dneva.
Izpuščanje zajtrka lahko povzroči potrebo po prigrizkih tekom dneva, predvsem slanih in mastnih, hudo lačni pa postanemo še pred naslednjim obrokom. Prav tako se zgodi, da ljudje cel dan ničesar ne pojedo, nato pa pozno popoldan ali zvečer zaužijejo dva večja obroka, kar povzroči, da se presežek zaužite energije skladišči, predvsem v obliki maščob.

*Ljudje, ki redno zajtrkujejo imajo tudi manj težav s prekomerno telesno težo in nižji % telesne maščobe.

*Uživanje beljakovin med zajtrkom zmanjšuje občutek lakote, saj imajo beljakovine zelo visoko nasitno vrednost (nasitijo nas za dalj časa).

Poletje je pred vrati in marsikdo si želi transformacije pred odhodom na morje. Pri tem v igro stopimo mi, za več informacij nam pišite na info@izberi-trening.si ali v inbox.

Rok Pirnat Živec & Haris Kajtezović

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic