Blog
  • Glavna stran
24
03
2014

Zeleni čaj

Izvira iz Azije, najprej pa so ga začeli uporabljati na Kitajskem. Zadnje čase je vedno več govora o pozitivnih učinkih zelenega čaja pri preoblikovanju telesa oz. izgubljanju maščobnih zalog.



Zeleni čaj je bogat z encimi, poli-fenoli, toko-feroli, fitokemikalijami, … Različne študije nakazujejo, da zeleni čaj lahko ugodno vpliva na nivo holesterola v krvi, znižuje tveganje za bolezen raka, kardiovaskularnih bolezni in demence. Zadnje čase nekatere študije kažejo tudi na to, da lahko zeleni čaj preventivno deluje na pojav Parkinsonove bolezni. Poleg tega znižuje nivo bakterij v ustni votlini, učvrščuje zobno sklenino, ima visok antioksaditivni potencial, ki preprečuje pospešeno staranje in ugodno vpliva na regeneracijo po telesni vadbi.

Za nas najpomembnejša lastnost zelenega čaja je sposobnost pospešitve metabolizma do 4%, brez pospešitve srčnega utripa, oksidacije maščobnih celic in termogeneze. To pomeni, da ob redni telesni vadbi in zdravem prehranjevanju, lahko s pomočjo zelenega čaja hitreje pridemo do željenih rezultatov.

Pri pripravi zelenega čaja bodite pozorni na to, da voda s katero ga pripravljate, nikoli ni vrela (81 °C do 87 °C) in da čaj počiva v vodi nekje 2 – 3 minute. Obstajajo še drugi načini priprave, vendar so primerni za različne vrste zelenega čaja.
Pri izbiri čaja, pojdite raje v čajnico in kupite tistega iz celih zmletih listov, namesto tistih iz vrečk, ki niso ravno najkvalitetnejši.

Kitajski pregovor: “Kakor se čistimo z vodo od zunaj, se s čajem od znotraj.”

Rok Pirnat Živec & Haris Kajtezović

How useful was this post?

Click on the star to rate it

As you found this post useful...

Follow me on social media!

avtor: Haris Kajtezovic